🌟جشنواره هر هفته 100USDT🌟

به ازای هر تراکنش (خرید یا فروش)  رمز ارز با ارزش بالای 2 میلیون تومان یک شانس قرعه کشی هفتگی دریافت کنید و برنده 100 واحد تتر به ارزش حدودی 5 میلیون تومان شوید!

(هر جمعه ساعت 22 برنده ی هفته مشخص می شود و شانس ها مجددا برای هفته بعد از صفر آغاز می شوند)

رمز ارز ها در حال بروزرسانی هستند!

رمز ارز هایی که در حالت غیر فعال هستند، بزودی مجددا برای خرید و فروش در دسترس قرار خواهند گرفت. از شکیبایی شما متشکریم.


🚀 واریز سریع رمزارزها و تسویه آنی ریالی 🚀

‎‏‏‎ ‎‎‏‏‎ ‎

مقالات

ارز دیجیتال Tether و ویژگی های آن

Arzanbit Tether 1

 

در این مقاله قصد داریم شما را با مفهوم ارز دیجیتال تتر، تاریخچه پیدایش آن، ویژگی ها و تفاوت آن با رمز ارزهای دیگر توضیح دهیم. با ما همراه باشید.

در ابتدا قصد داریم به تاریخچه پیدایش و موسس ارز دیجیتال تتر بپردازیم. کمپانی تتر در سال 2014 برای اولین بار ایده خود را راه اندازی کرد. کمپانی تتر به عنوان پرکاربردترین و اولین شرکت ارائه کننده یک استیبل کوین است که به اجرای تنها یک پلتفرم می پردازد و دارایی های مرتبط با بلاک چین را با پول دولتی (دلار) مرتبط می‌کند. همچنین از سال 2020، USDT به عنوان یکی از پرکاربردترین و بزرگترین استیبل کوین در جهان می باشد. امروزه ارز دیجیتال تتر از 4 سکه پایدار که عبارتند از: یوان چین (CNHT)، دلار آمریکا (USDT)، یورو (EURT) و ثبات یک Bitcoin با پشتیبانی از یک اونس طلا (XAUT) پشتیبانی می کند.

از این رو مفهوم تتر مورد پذیرش بزرگترین شرکت ها در جهان قرار گرفته است.

در اصل نسخه اولیه تتر Realcoin نام داشت که در سال 2014 توسط فردی به نام Brock Pierce رونمایی شد و مدیر این شرکت در نوامبر همان سال نام پروژه را به tether تغییر نام داد.

معرفی ارز دیجیتال تتر


Arzanbit Tether 2.jpg

 

به طور کلی اگر اطلاعات مختصری در رابطه با مفهوم ارزهای دیجیتال داشته باشید یا حداقل مقالات ما را درباره این موضوع خوانده باشید، نام ارز دیجیتال تتر احتمالا به گوشتان خورده است. پس از اینکه بیت‌کوین تبدیل به یک ارز دیجیتال محبوب شد، قیمت آن نیز افزایش یافت. پس از گذشت مدتی قیمت آن مجدد بسیار پایین آمد و پس از آن این نوسان‌ همچنان ادامه دارد.

این نوسانات قیمت باعث می‌شد که علاوه بر موارد گذشته، افراد چندان نتوانند از ارز دیجیتال بیت‌کوین برای قراردادها و پرداخت ها استفاده کنند. تصور کنید که فرد یا شرکتی از چندین سال قبل بابت خریدن برخی از خدمات خاص قرارداد می ‌بست که برای مثال۱۰ بیت‌کوین به طرف مقابل بدهد. انجام چنین معامله ‌ای هم برای فروشنده و هم برای خریدار می ‌تواند باعث زیان شود.

این نوسانات قیمتی در دیگر ارزهای دیجیتال نیز وجود دارد. ارز دیجیتال اتریوم نیز تغییرات قیمت بسیاری را تجربه کرده است. سایر قیمت ارزهای دیجیتال هم از اتریوم و بیت کوین پیروی می‌کنند.

ازاین‌ رو ارزهای دیجیتالی به نام ارز دیجیتال تتر که در اصطلاح به آنها واژه ارزهای دیجیتال پایدار (Stable Coin) ‌را اختصاص داده اند، ایجاد شده است.

این ارز دیجیتال در مقایسه با ارزهای دیجیتال دیگر تفاوت هایی دارد. فرآیند ماینینگ در این ارز دیجیتال وجود ندارد و مانند ارز دیجیتال لیبرا فیسبوک دارای کنترل مرکزی می باشد و از همه مهم تر از ثبات ارزشی برخوردار است. ارز دیجیتال تتر با دارایی 9 میلیارد و 193 میلیون دلار پس از اتریوم و بیت کوین به عنوان سومین ارز دیجیتال بزرگ شناخته شده است. همچنین بهتر است بدانید مبلغی بیش از 26 میلیارد دلار در روز حجم متوسطی از معاملات تتر می باشد که در مقایسه با تمام رمز ارزهای دیجیتال رتبه و جایگاه بالاتری دارد.

همانطور که گفته شد ارزهای دیجیتال برای انجام تبادلات مالی مورد استفاده قرار میگیرند. ارزهای دیجیتالی مانند اتریوم و بیت کوین که ارزهای دیجیتال نسل اول و دوم هستند، نمی توان در تبادلات مالی وسیع مورد استفاده قرار داد. دلار آمریکا پشتوانه ارز دیجیتال تتر است، یعنی با هر توکن ارز دیجیتال تتر، در حساب بانکی آن یک تتر وجود دارد. این موضوع از آن طرف هم به این معنی است که ارزش هر یک عدد توکن این ارز برابر است با یک دلار آمریکا و این ارزش هم قابل‌ تغییر نمی باشد.

 

کاربردهای ارز دیجیتال تتر

Arzanbit Tether 3.jpg

همان طور که در مطالب فوق ذکر شد، مزایای تتر باعث شده است تا از دیگر ارزهای دیجیتال متمایز شود. این مزایا عبارتند از: هزینه تراکنش کم ، ثبات قیمت و شفافیت.

  • با ثبات قیمتی تتر این امکان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که به دلیل نوسانات در بازارهای ارزی به فکر استفاده از ارزهای دیجیتال بپرازند. به بیانی دیگر اگر قصد استفاده از ارزهای دیجیتال را دارید و از طرفی دیگر نمی خواهید ریسک بازار ارزهای دیجیتال را متحمل شوید، ارز دیجیتال تتر یکی از بهترین انتخاب ها است.
  • شفافیت در تتر یکی از مهمترین بخش ها در مزیت های تتر است. زیرا دلیل اعتبار و محبوبیت تتر شفافیت آن می باشد. اما شاید این سوال برای شما پیش بیاید که شفافیت تتر به چه معنی است؟ شفافیت تتر یعنی شرکت یا کمپانی تتر متعهد شده است ذخایر دلاری در آمریکا جهت پشتیبانی از تمامی تترهای موجود در دنیا وجود دارد. بسیاری از مخالفان و منتقدان تتر سعی کردند این ادعا را به چالش بکشند که به دلیل نداشتن اسناد و مدارک کافی موفق به ثابت کردن خلاف این ادعا نشدند.
  • هنگام انتقال دادن تتر در بین 2 کیف پول در شبکه رمزارزی بلاک چین نیاز به پرداخت هزینه و کارمزدی بالایی نیست. این مزیت برای افرادی که معامله می کنند یکی از موضوعات بسیار کاربردی و با اهمیت است.
  • از دیگر مزایای تتر می توان به این موضوع اشاره کرد که افراد فقط زمانی که میخواهند پول نقد را به تتر تبدیل کنند باید کمیسیون پرداخت کنند.

معایب تتر:

اکثر نگرانی کاربران در رابطه با پشتیبانی دلار از تتر می باشد. امکان دارد یک روز متوجه این موضوع شوید که یورو و دلار دیگر هیچ حمایتی از تتر نمی کنند و قطعا تمامی دارایی و چند هزار تتر شما صفر می شود. این موضوع باعث تردید یشتر افراد در استفاده از تتر شده است.

اما با تمام این تفاسیر نگرانی ها را باید کنار گذاشت، زیرا تتر تا به امروز به خوبی موفق و پیشرفته شده است و توانسته است بیشتر حجم معاملات بازار ارزی جهان را در اختیار خود بگیرد و باعث سرعت بخشیدن به اکثر معاملات بین الملل نیز شده است. همچنین موضوع تبدیل کردن تتر به پول نقد و پشتیبانی دلار آمریکا از تتر تا امروز ثابت و پابرجا بوده است، بنابراین با خیال راحت و اطمینان خاطر به انجام معاملات و پرداختی های ارزی خود بپردازید.

انواع کیف پول های تتر

Arzanbit Tether 4.jpg

 

کیف پول اصلی تتر، سایت تتر است. با ثبت نام در این سایت می توان آدرس مربوط به کیف پول خود را دریافت کنید و در صرافی های معتبر به راحتی به خرید و فروش ارز دیجیتال تتر بپردازید. متاسفانه به دلیل تحریم هایی که علیه ایران اعمال شده، امکان ثبت نام برای کاربرانی که ایرانی هستند وجود ندارد، بنابراین استفاده از این کیف پول برای کاربرانی که ساکن ایران هستند را پیشنهاد نمی کنیم.

کیف پول Trust Wallet برای کاربران اندروید و ای او اس مناسب می باشد.

کاربران با استفاده از این نرم افزار به سادگی می‌توانند برای نگه داری تتر اقدام کنند. همچنین برای خرید، فروش و نقد کردن آن می توانند با مراجعه به صرافی ارزان بیت، تتر را به پول نقد تبدیل کنند.

با توجه به مزیت هایی که در تتر وجود دارد، این ارز دیجیتال تا کنون در لیست محبوب ترین ارز های دیجیتال جهان قرار دارد. با ظهور تتر یک تحول جدید در بازارهای ارز دیجیتال و همچنین معاملات بین الملل شکل گرفت. استفاده کردن از تتر باعث سهولت در انجام معاملات نیز می شود. سرعت مهمترین و اولین فاکتور در معاملات رمزارز ها است که تتر دارای این ویژگی است و توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است.

آموزش خرید تتر در ایران


Arzanbit Tether 5.jpg

 

بهترین راه برای خریدن تتر مراجعه کردن به یک سایت مربوط به صرافی ارز دیجیتال است. به طور کلی خرید ارز دیجیتال تتر به سادگی قابل انجام است. کاربران ایرانی برای خریدن تتر معمولا به روش زیر اقدام به خرید از صرافی های آنلاین می کنند:

همانطور که گفتیم به دلیل تحریم ها صرافی‌ های خارجی به کاربرانی که ساکن ایران هستند اجازه فعالیت نمی دهند، از این رو امکان مسدود شدن حساب کاربران نیز وجود خواهد داشت، اما بیشتر کاربران ایرانی با تغییر در آی ‌پی خود بدون هیچ مشکلی در صرافی بایننس فعالیت می کنند.

از این رو صرافی های بین المللی بسیاری اقدام به خرید و فروش تتر می کنند، اما با توجه به محدودیت هایی که برای پرداخت های ارزی، پیش روی کاربران ایرانی وجود دارد ما توصیه می کنیم از خدمات وب سایت ارزان بیت استفاده کنید.

 در رابطه با خرید تتر نیز مانند دیگر ارز های دیجیتال، پرداخت کردن به یک صرافی معتبر از اهمیت بالایی برخوردار است. اعتماد هزاران کاربر برای خرید و فروش انواع رمزارز ها از جمله تتر، پشتوانه صرافی ارزان بیت می باشد.

صرافی ارزان بیت انجام خدماتی همچون خرید و فروش ارزهای دیجیتال را با بالاترین سرعت و در نهایت امنیت به مشتریان خود ارائه می کند. کارمزدی که توسط این صرافی دریافت می شود در مقایسه با دیگر شرکت های داخلی به منظور انجام معاملات و تراکنش هایی بر پایه ارزهای دیجیتال، به مراتب بسیار کمتر است. پس از طی کردن مراحل ثبت نام و احراز در ارزان بیت این امکان برای شما فراهم می‌شود که از خرید و فروش ارزهای دیجیتالی که مدنظرتان است در وب سایت ارزان بیت بهره مند شوید.

در این مقاله سعی کردیم شما را با مفهوم ارز دیجیتال تتر و تمامی ویژگی های مربوط به آن آشنا کنیم. امیدواریم مطالب این مقاله برای تان مفید واقع شده باشد و مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

arzanbit-logo.png
گروه ارزان بیت از سال 97 و به همراه تجربه فراوان در زمینه خرید و فروش ارز های دیجیتال و ‌سایر خدمات مربوط به ارز‌های‌دیجیتال‌، همواره قصد دارد ؛
خدمات خرید و فروش را در سریع ترین زمان در کنار امنیت بالا ، همچنین بهترین و به‌روز ترین قیمت ارائه دهد.

تماس با ما

پشتیبانی 1 : 09057864904

پشتیبانی 2 : 09938949707


ایمیل : info@arzanbit.com

 

اینستاگرام ارزان بیت:

 

پرداخت آنلاین

 

 

 

تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت ارزان بیت محفوظ است.

برای ارتباط با ما در واتس اپ یکی از اپراتورها را انتخاب کنید

‏‏‏‏‎ ‏‏‎ ‎‎‎ ‎‏‏پشتیبانی آنلاین
Close and go back to page